interneto puslapių kūrimas

5 interneto puslapio smulkmenos, kurios gali padaryti jį sėkmingu

Yra paprastas puslapis. Yra sėkmingas interneto puslapis. Paprastas puslapis informuoja apie tai, kad jūsų įmonė yra. Sėkmingas interneto puslapis padeda parduoti jūsų teikiamas paslaugas ar prekes. Kuris reikalingas būtent jums? Neabejojame, kad sėkmingas ir efektyvus. Kaip jį padaryti tokiu? Tikriausiai perdaryti iš naujo? Taip tai pats geriausias variantas, tačiau ir brangiausias. O jei dabar investicijų […]

interneto puslapių kūrimasYra paprastas puslapis. Yra sėkmingas interneto puslapis. Paprastas puslapis informuoja apie tai, kad jūsų įmonė yra. Sėkmingas interneto puslapis padeda parduoti jūsų teikiamas paslaugas ar prekes. Kuris reikalingas būtent jums?

Neabejojame, kad sėkmingas ir efektyvus.

Kaip jį padaryti tokiu? Tikriausiai perdaryti iš naujo? Taip tai pats geriausias variantas, tačiau ir brangiausias. O jei dabar investicijų nėra? Ką patartų interneto svetainių kūrėjai, pavyzdžiui iš www.dizpro.lt, kad jūsų puslapis būtų sėkmingas ir efektyvus?

1 smulkmena. CSS. Gal tai ir nėra labai jau tokia paprasta smulkmena, tačiau būtent čia slypi jūsų puslapio išvaizda. Keletas reikšmingų CSS atnaujinimų ir jūsų puslapis gali pagerėti drastiškai. Pirmiausia, pakeitus CSS galima padaryti jūsų puslapį patraukliu mobiliesiems vartotojams. Taip pat reiktų paryškinti kai kurias antraštes, pakaitalioti šriftus. Tai suteikia puslapiui šiuolaikiškumo.

2 smulkmena. Telefono numeris puslapio viršuje. Tai tik viena HTML kodo eilutė, kurią ir nepatyręs programuotojas gali įkelti per 30 sekundžių. Efektas – stulbinamas! Padaugėja skambučių ir užklausų. Jūsų puslapis pagaliau pradės pardavinėti, nes telefonas matomas iš kiekvieno puslapio – nereikia jo papildomai ieškoti.

3 smulkmena. Kvietimas veikti. Kvietimas veikti gali būti tekstinio pavidalo arba specialus mygtukas, pavyzdžiui, „Pirkti“, „Užsisakyk“, „Klauskite“, „Registruokis“ ir t.t. Tekstinis kvietimas veikti greičiausiai bus puslapio tekste. Tai raginimas susisiekti nedelsiant, užklausti kainų, užduoti klausimą vadybininkui, pasidalinti Facebooke ir t.t. Lankytojui reikia pasakyti, ką jis turi daryti prieš išeidamas iš jūsų puslapio.

4 smulkmena. Google Analytics ir Webmaster tools. Tai tik du „pakeliai“ kodo į jūsų puslapį ir apie save sužinosite labai daug įdomių dalykų. Pavyzdžiui, iš kokių miestų jus labiausiai lanko, kokie puslapiai turi nuorodas į jūsiškį ir t.t. Google Analytics matuoja lankytojų elgseną, o Google Webmaster Tools padeda paieškai jus geriau surasti ir nuskaityti puslapį. Po to gali pagerėti jūsų pozicijos paieškoje, o tai reiškia daugiau užklausų ir klientų.

5 smulkmena. Iliustracijos ir video tekstuose. Ne veltui lietuviai turi posakį – geriau vieną kartą pamatyti, nei dešimt kartų išgirsti. Tas pats ir internete. Geriau peržiūrėti galeriją ar trumpą pristatomąjį video klipą, negu skaityti 2-5 puslapius pristatomojo teksto. Nesvarbu, kad jis įdomus. Tiesiog skaitymas internete labai greitai pabosta, jis yra atgrasus kai kuriems lankytojams. Išsamios foto galerijos, vaizdo klipai, grafikai, lentelės yra būtent tos smulkmenos, kurios padarytų jūsų puslapį informatyvesniu ir sėkmingesniu. Jau įsidėjote telefono numerį puslapio viršuje, tad kuo ilgiau sugebate lankytoją jame išlaikyti, tuo didesni šansai, kad jis surinks jūsų numerį, o toliau tegul dirba vadybininkai…

Ar nieko nepraleidome. Tikrai ne. Socialiniai tinklai? Na taip, jų ikonėlės – svarbi smulkmena, bet tik tuo atveju, jei ten vykdote kažkokią veiklą. Labai neįkvepia tokios įmonės, kurios turi ir Twitterį, ir Pinterest, ir Instagram neskaitant Google+ ir Facebook, tačiau juose nieko nepublikuoja arba tai daro labai retai. Kartais gali kilti minčių, kad jei į savo Instagram paskyrą nededate jokių nuotraukų ir video, tai gal esate jau bankrutavę… Ar jums tikrai tokių minčių reikia? Jei negalite profesionaliai prižiūrėti socialinių tinklų paskyrų, tai jų ir nereklamuokite savo puslapyje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *