automobilinis keltuvas

Automobiliniai keltuvai

Be diagnozavimo priemonių, ratų remonto bei geometrijos įrangos ir vulkanizavimo medžiagų tikriausiai kiekvieno autoserviso būtinasis atributas – manevringas automobilinis keltuvas. Matyt nė vienas neįsivaizduojame, kaip profesionaliai turėtų būti atlikti darbai be jo – juk didelė dalis darbų yra atliekama būtent po automobiliu. Automobiliniai keltuvai, arba automobiliniai domkratai būna kelių tipų, tačiau dažniausiai autoservisuose randami dviejų […]

automobilinis keltuvasBe diagnozavimo priemonių, ratų remonto bei geometrijos įrangos ir vulkanizavimo medžiagų tikriausiai kiekvieno autoserviso būtinasis atributas – manevringas automobilinis keltuvas. Matyt nė vienas neįsivaizduojame, kaip profesionaliai turėtų būti atlikti darbai be jo – juk didelė dalis darbų yra atliekama būtent po automobiliu. Automobiliniai keltuvai, arba automobiliniai domkratai būna kelių tipų, tačiau dažniausiai autoservisuose randami dviejų kolonų automobiliniai domkratai, paprastai sveriantys apie 3 – 4 tonas (dažniausiai lengvieji automobiliai sveria tik nuo tonos iki dviejų, todėl tokie keltuvai paprastai yra laikomi galingais), nes to visiškai pakanka pakelti lengvajam automobiliui ir toks domkratas yra laikomas optimaliausiu įprastam autoservisui. Žinoma, kiekvienas keltuvas skiriasi savo parametrais, kaipo atramos ilgiu, tačiau geram autoserviso meistrui netrukdys prisipratinti prie bet kokio tipo keltuvo, kuris viršininkui atrodo tinkamiausias.

Nors automobilinis keltuvas yra reikalingiausias ratų suvedimui, tačiau jis puikiai tinka kokybiškai atliekant ir kitus reikalingus automobiliui darbus. Auto keltuvų rūšių esama daug – žirkliniai, pneumatiniai, dviejų kolonų, keturių, šešių ar net aštuonių kolonų, hidrauliniai, elektrohidrauliniai, pavarų dėžės hidraulinis keltuvas. Žinoma, atskiri yra ir variklių keltuvai, padedantys greitai ir atsargiai iškelti variklį iš automobilio. Kai kuriems meistrams vis dar perkamiausi keltuvai yra duobiniai – tačiau prieš juos perkant autoservise reikėtų įrengti specialią duobę, kad galėtų naudotis šiuo keltuvu. Šis variantas labai tinkamas kai autoservise nėra daug vietos, kad įrengtumėte didesnį keltuvą.

Be mano jau išvardintų keltuvų yra ir kitų rūšių, tačiau jie naudojami ne tiek plačiai ir juos pamatyti servise būtų neįprasta, nes jie nėra tokie populiarūs kaip, sakykime, dviejų ar keturių kolonų automobilinis keltuvas. Ir jų paskirtis kiek kitokia nei dažniausia – pavyzdžiui, skirti pakelti tik vienam ratui, ar yra valdomi oru, mobilūs žirkliniai ar įžeminti stūmokliniai keltuvai.

Beskaitydama ir besidomėdama apie keltuvus, radau prieš ir už kalbant apie žirklinius keltuvus. Tai pavyzdžiui vienas iš didžiausių skaitytų pliusų – jog žirkliniai keltuvai automobilį gali pakelti į bet kokį tinkamą, o ne nustatytą aukštį, ar tai, jog žirklinis automobilinis keltuvas yra saugesnis, nei, sakykime, dviejų kolonų keltuvas, nes automobilis yra pastatytas ant lygių platformų. Tačiau, žinoma, viskas priklauso tik nuo jūsų poreikių, finansinių galimybių ir prioritetų, kaip jums ar jūsų darbuotojams yra patogiausia ir saugiausia dirbti, ir kaip optimaliausiai pritaikyti keltuvą servisuose.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *