Domitės lauko reklama? 2 svarbūs dalykai, kuriuos turite apsvarstyti

lauko reklama ekranuoseKiekviena reklamos kampanija unikali tuo, kad skirtingiems prekės ženklams parenkami skirtingi kanalai, jų dažnis, žinutės ir begalė kitų niuansų. Tačiau tam tikros priemonės priminti apie save yra nesenstančios ir garantuoja didžiulį matomumą bei žmonių praeinamumą. Viena jų – lauko reklama. Tai labai efektyvus būdas norint pranešti apie akcijas, išpardavimus, įvesti naują produktą į rinką, didinti žinomumą ir pan. Skirtingai nei naujienlaiškiai ar reklamjuostės, lauko reklama nepaskęsta informacijos triukšme ir jos neįmanoma išjungti ar apeiti, todėl investuodami į ją galite būti tikri, kad pasieksite užsibrėžtų tikslų. Visgi organizuojant lauko reklamą reikia atsižvelgti į keletą pagrindinių kriterijų, kurie padės susidėlioti visus taškus ant i. Kokie jie?

Vieta

Daugelis įmonių kreipiasi į kompanijas, kurios nuomoja reklamos plotus bei reikiamą įrangą ir paprastai ieško laisvų vietų, kuriose galėtų patalpinti savo plakatus ir iškabas. Tačiau gerai pagalvokite, ar tikrai norite savo reklamą kabinti bet kur? Kadangi lauko reklama paprastai reikalauja nemažai investicijų ir nestandartinių gamybos sprendimų, vertėtų kaip įmanoma kruopščiau atrinkti tinkamą vietą. Tai turi būti ne tik gerai matoma vieta, bet ir ta lokacija, kurioje renkasi, pro kurią praeina ar pravažiuoja jūsų potenciali auditorija. Pavyzdžiui, jei norite reklamuoti kraujo spaudimo matuoklius, jūsų tikslinė auditorija – vyresnio amžiaus žmonės ir senjorai. Tai reiškia, kad jums tikrai netiks reklama greitkelyje, nes šie žmonės rečiau vairuoja ir dažnai turi susilpnėjusią regą, todėl gali nespėti pamatyti iškabos. Lauko reklama turėtų atsidurti jiems artimose vietose, pavyzdžiui, šalia poliklinikų, vaistinių ir pan.

Tęstinumas

Bet koks projektas turi turėti tam tikrą tęstinumą, kuris padėtų įtvirtinti norimus pasiekti rezultatus. Jei ketinate išsinuomoti lauko reklamą mėnesiui, verčiau nešvaistykite savo laiko ir pinigų. Paprastai dideliam stendui pritaikytos reklamos pagaminimas, dizaino, kūrybos darbai kainuoja daug, tad per mėnesį visas šis vargas tikrai neatsipirks. Jei norite maksimaliai gero rezultato, reklama turėtų būti užsakoma bent pusmečiui, o jeigu pati komunikacine žinutė su laiku kinta, sugalvokite būdų, kaip lauko reklamą padaryti periodišką ir tęstinę.

1 comment / Add your comment below

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *