Interneto svetainių kūrimas verslui: tinklalapių rūšys

Interneto svetainė yra savaime suprantama rinkodaros priemonė, kaip ir vizitinė kortelė ar firminis blankas. Tiesiog kiekviena įmonė privalo ją turėti. Klausimas, kokią? Čia pasistengsime apžvelgti, kokios dabar yra interneto svetainės, ko pageidauja verslas. Virtuali vizitinė kortelė Tai paprasčiausia interneto svetainė, kurioje pateikiama visa esminė informacija – trumpai apibūdinama veikla, pateikiami kontaktai. Dabar aiškėja tendencija kurti […]

Interneto puslapių kūrimasInterneto svetainė yra savaime suprantama rinkodaros priemonė, kaip ir vizitinė kortelė ar firminis blankas. Tiesiog kiekviena įmonė privalo ją turėti. Klausimas, kokią? Čia pasistengsime apžvelgti, kokios dabar yra interneto svetainės, ko pageidauja verslas.

Virtuali vizitinė kortelė

Tai paprasčiausia interneto svetainė, kurioje pateikiama visa esminė informacija – trumpai apibūdinama veikla, pateikiami kontaktai. Dabar aiškėja tendencija kurti vieno puslapio interneto svetaines. Jos paprastos, išvaizdžios ir nereikalauja daug priežiūros. Aišku, jų tikslas – pateikti kontaktus, o tada suinteresuoti asmenys skambina, arba rašo, teiraujasi daugiau informacijos apie konkrečias paslaugas. Tokių interneto svetainių kūrimas yra gana nebrangus, todėl vis daugiau ir daugiau įmonių renkasi būtent tokio tipo tinklalapius.

Informacinė svetainė

Informacinės svetainės tikslas – pateikti išsamią informaciją apie prekes ir paslaugas. Paaiškinti visiškai apie tai nieko nesuprantantiems esmę ir pristatyti veiklą. Tokiose svetainėse gausu teksto, vaizdinės medžiagos, lankytojas visokeriopai supažindinamas su produkcija ar paslaugomis. Tokių interneto svetainių kūrimas jau yra brangesnis, nes reikia investuoti ne tik į dizainą, programavimą, bet ir turinio sukūrimą.

Informacinis leidinys

Tai puslapis, kurio tikslas informuoti visuomenę ar potencialius klientus apie tos rinkos naujoves ir įdomybes. Greičiausiai ir pigiausiai tai padaryti tinklaraščio formatu. Lyg tarp kitko pateikiami ir įmonės kontaktai tam atvejui, kai lankytojas, susidomėjęs, pateikta informacija, ieškos, kas gali atlikti jo rūpimas užduotis. Informacinis leidinys dažnai jungiamas ir su informacinėmis svetainėmis, ir su elektroninėmis parduotuvėmis, nes tai puikus būdas komunikuoti su potencialiais klientais, parduoti paslaugas ar prekes.

Pardavimų svetainė

Šios svetainės tikslas – parduoti galutinį produktą. Čia pateikiama labai daug informacijos apie prekes ar paslaugas ir lieka paspausti mygtuką „Užsisakyti“. Tada pildomos formos ir mokami pinigai tiesiog internetu arba suformuojami mokėjimo ruošiniai. Tokių interneto puslapių kūrimas yra gana brangus, nes prasideda el. komercijos funkcijos.

Elektroninė parduotuvė

Tai automatinė elektroninė parduotuvė, kurioje galima įsigyti tam tikras prekes ar paslaugas. Ji dažniausiai paremta virtualaus katalogo principu, kur prekės sugrupuotos tam tikromis kategorijomis ir pakategorėmės. Labai patogu surasti tai, kas reikalinga.

Portalas

Tai iš esmės informacinis tinklalapis, kuriame pateikiama informacija yra surenkama iš keleto šaltinių. El. komercijos prasme tai vadinamas virtualus prekybos centras, kuriame galima įsigyti skirtingų ir tarpusavyje konkuruojančių tiekėjų prekes. Tai didelis virtualus darinys, tad tokių interneto puslapių kūrimas kainuoja daug, užima nemažai laiko, jame nuolatos dirba keletas darbuotojų.

Dar yra forumai, tačiau bendruomenėms reikia itin daug laiko, kurio verslininkai paprasčiausiai neturi, todėl ši forma perkeliama į Facebook socialinį tinklą.

Interneto svetainių kūrimas profesionaliu lygmeniu reikalingas visoms tinklalapių rūšims, nors informacinis leidinys ir gali būti kuriamas savomis jėgomis. Taip jis išeina nelabai profesionalus, tad įmonių vadovai mieliau renkasi mokamus sprendimus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *