Kodėl verta rinktis Facebook reklamą?

Vos tik atsiradęs socialinis tinklas Facebook tapo linksma pramoga pasaulio jaunimui, tačiau greitai pelnė ir vyresnio amžiaus žmonių simpatijas, o galiausiai atkreipė ir verslininkų dėmesį. Prieš porą metų socialiniame tinkle Facebook reklamavosi daugiau nei vienas milijonas įmonių bei pavienių verslininkų, o reklamai išleistos lėšos viršijo net 8 bilijonus Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Skaičiai išties kalba […]

reklama facebookVos tik atsiradęs socialinis tinklas Facebook tapo linksma pramoga pasaulio jaunimui, tačiau greitai pelnė ir vyresnio amžiaus žmonių simpatijas, o galiausiai atkreipė ir verslininkų dėmesį. Prieš porą metų socialiniame tinkle Facebook reklamavosi daugiau nei vienas milijonas įmonių bei pavienių verslininkų, o reklamai išleistos lėšos viršijo net 8 bilijonus Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Skaičiai išties kalba patys už save, tiesa?

Visgi, internetinės rinkodaros ir marketingo specialistai pastebi, kad dalis Lietuvos verslininkų reklamą Facebook vertina gana skeptiškai ir mieliau renkasi tradicinius marketingo įrankius, pavyzdžiui, radijo ar televizinę reklamą. Mat vis dar gavus stereotipas, kad ši reklama yra pati efektyviausia. Deja, reiktų atminti, kad gyvename išmaniajame amžiuje: dalis lietuvių turi išmaniąją televiziją, kuri suteikia galimybę reklamą prasukti, kiti reklamos intarpus išnaudoja arbatos puodeliui ir pan. Be to, reiktų gerai pagalvoti ar transliuojama reklama pasiekia būtent tikslinę auditoriją, pavyzdžiui, jei įmonė teikia ūkinės technikos nuomos paslaugas, vargu ar reklama televizijoje dienos metu ar tada, kai rodo muilo operas, bus veiksminga ir atneš norimos naudos.

Visai kita situacija su reklama Facebooke. Šis socialinis tinklas suteikia galimybę įmonei ar verslininkui pasirinkti auditoriją pagal jos amžių, lytį, interesus ar gyvenamąją vietą. Tai reiškia, kad reklama bus rodoma tik potencialiems klientams, o ne visiems iš eilės.

Kitas reklamos Facebook didelis privalumas yra tas, kad mokama tik už paspaudimą, o tai reiškia, kad tik nuo įmonės priklausys, kiek jai kainuos reklama. Tad ir už suteiktas paslaugas mokama ne iš karto, o tik kitą mėnesį, kai būna aiškus reklamos Facebook rezultatas.

Galiausiai reklama Facebook suteikia galimybę reklamuoti ne tik įmonės tinklapį, bet ir pačiame socialiniame tinkle esantį jos profilį, įvykį ar grupę. Facebook reklamos galimybės labai plačios, tačiau iki galo gerai neišnaudojamos. Tad, jei norisi, kad ši reklama teiktų maksimalią naudą, vertėtų gerai pagalvoti apie galimybę reklamos kampanijos administravimą patikėti profesionalams, kurie išmano visas šio socialinio tinklo subtilybes.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *