Kokiom dalim sugedus reikalingas kondicionierių remontas

Jei Jūsų automobilyje nebepavyksta nustatyti norimos salono temperatūros arba iš oro angų sklinda keisti garsai, greičiausiai įvyko kondicionavimo sistemos gedimas. Oro kondicionavimo sistema yra ganėtinai sudėtinga, todėl norint vėl vairuoti komfortiškai teks kreiptis į autoservisą, kuriame atliekamas kondicionierių remontas. Automobilio salono oro kondicionavimo sistemą sudaro 6 pagrindinės dalys, bent vienai iš jų sugedus, kondicionierius tinkamai […]

Kondicionieriu-remontas-300x220Jei Jūsų automobilyje nebepavyksta nustatyti norimos salono temperatūros arba iš oro angų sklinda keisti garsai, greičiausiai įvyko kondicionavimo sistemos gedimas. Oro kondicionavimo sistema yra ganėtinai sudėtinga, todėl norint vėl vairuoti komfortiškai teks kreiptis į autoservisą, kuriame atliekamas kondicionierių remontas.

Automobilio salono oro kondicionavimo sistemą sudaro 6 pagrindinės dalys, bent vienai iš jų sugedus, kondicionierius tinkamai nebeveikia. Šiame straipsnyje aptarsime visas šias dalis ir kokios yra jų gedimo priežastys.

Kondicionavimo sistemą sudaro kondicionieriaus kompresorius. Kompresoriaus paskirtis – suslėgti freoną, kuris šaldo orą. Kompresoriai gali būti spiraliniai, stūmokliniai ir rotoriniai. Kompresoriui tinkama neveikiant, šaldiklis tinkamai nesuslegiamas ir kondicionavimo sistema nebešaldo.

Kita kondicionavimo sistemą sudaranti dalis – elektromagnetinė mova. Šios movos veikimo principas toks, jog ji sujungia kompresoriaus skriemulį su kompresoriaus velenu. Kompresoriaus skriemulys užvestame automobilyje sukasi pastoviai, vairuotojui įjungus kondicionierių, skriemulys sujungiamas su velenu ir pradeda sukti kartu. Tokiu principu kompresorius pradeda veikti ir slėgti freoną.

Kondicionierių remontas, dažnai atliekas dėl sugedusio kondicionieriaus radiatoriaus. Radiatorius reikalingas tam, kad būtų atvėsintas įkaitęs freonas. Šią dalį galima vadinti daugiausiai problemų sukeliančia visoje kondicionavimo sistemoje. Užtenka mažiausio įtrūkimo radiatoriuje ir kondicionavimo sistemoje pradės mažėti freono.

Sausintuvas – kita svarbi kondicionavimo sistemos dalis. Sausintuvo dėka, iš kondicionavimo sistemos pašalinama drėgmė. Sausintuvui sugedus, jį būtina keisti. Nepakeitus sistemoje pradės kauptis drėgmė, kuri mažins oro aušinimo efektyvumą ir kenks kondicionavimo sistemos dalims.

Garintuvo dėka, šaltas oras patenka į saloną. Įkaitęs dujinės būsenos freonas garintuve staigiai atšąla. Ventiliatorius pučia orą per atšalusio freono pilną garintuvą,  tokiu būdu šaltas oras patenka į automobilio saloną.

Taip pat kondicionierių remontas gali būti atliekamas dėl įvairių daviklių gedimų. Davikliai reikalingi reguliuoti įvairius kondicionavimo sistemoje vykstančius procesus. Automobilio kompiuteris pastoviai stebi daviklių parodymus ir kritiniu atveju gali valdyti visą kondicionavimo sistemą.

Taigi kaip matote, automobilio kondicionavimo sistema yra sudaryta iš įvairiausių dalių ir daviklių. Sugedus bent vienai iš jų, kondicionierius gali pradėti silpnai vėsinti salono orą arba išvis nebeveikti.

One Comment

  1. Baisiausia, kad garažiniai kondicionierių meistriukai nustojus jamšaldyti nieko neremontuoja, o tiesiog užpildo naujai freonu ir tikisi, kad viskas sėkmingai pasibaigs. Ir jei sistema kiaura po kurio laiko skystis vėl išbėga. Ir taip pasaka be galo kol nepataiko pas sąžiningą meistrą kuris visų pirma pasirūpina sistemos sandarumo užtikrinimu. Deja buvau taip tris kartus papuoles Kaune!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *