vieno kąsnio sumuštiniai

Norite būti energingi? Rinkitės tinkamus užkandžius!

Užkandžiai turėtų skirtis priklausomai nuo to, kokia veikla užsiimame. Natūralu, kad vieną kartą norime pasimėgauti šokoladu, o kitą dieną dairomės jogurto. Iš tiesų, norėdami maitintis sveikai, negalime valgyti to paties produkto kelias dienas iš eilės. Valgyti reikėtų penkis kartus per dieną, maždaug kas 3 valandas. Jei nesijausime alkani, išvengsime persivalgymo problemų, be to, jausimės kur […]

vieno kąsnio sumuštiniaiUžkandžiai turėtų skirtis priklausomai nuo to, kokia veikla užsiimame. Natūralu, kad vieną kartą norime pasimėgauti šokoladu, o kitą dieną dairomės jogurto. Iš tiesų, norėdami maitintis sveikai, negalime valgyti to paties produkto kelias dienas iš eilės. Valgyti reikėtų penkis kartus per dieną, maždaug kas 3 valandas. Jei nesijausime alkani, išvengsime persivalgymo problemų, be to, jausimės kur kas žvalesni, stipresni ir energingesni.

Sportuojantiems ir aktyvų gyvenimo būdą mėgstantiems žmonėms patariama rinktis nekaloringus užkandžius, kuriuose būtų gausu vitamino E. Geriausias sprendimas – riešutai arba razinos. Protinį darbą dirbantiems žmonėms puikiai tiks vieno kąsnio sumuštiniai. Negalima pamiršti ir vitamino C bei A. Vitaminas C padės kovoti su nuovargiu ir suteiks energijos, o vitaminas A užtikrins tinkamą imuninės sistemos veiką.

Jei didžiąją dienos dalį praleidžiate sėdėdami prie kompiuterio, pasimėgaukite saujele riešutų. Vienas geriausių pasirinkimų – graikiniai riešutai, pekano riešutai ir pistacijos. Šiuose skanėstuose yra daug mononesočiųjų riebalų, vitaminų ir skaidulų, kurie padės sureguliuoti kraujo spaudimą ir sumažins cholesterolio kiekį kraujyje. Dietologai rekomenduoja valgyti daugiau džiovintų vaisių ir sėklų, nepamiršti šviežių daržovių. Beje, jei norite pasimėgauti itin skaniu ir sveiku užkandžiu, pasidarykite daržovių ir vaisių kokteilį. Jei jaučiatės ištroškę, rinkitės vandenį ar arbatą. Specialistai tvirtina, kad daugelis protinį darbą dirbančių žmonių nesugeba atskirti alkio nuo troškulio, todėl prieš griebdamiesi užkandžių visų pirma išgerkite stiklinę vandens ar mėgstamos arbatos ir palaukite 15–20 minučių, kad įsitikintumėte, ar iš tiesų jaučiatės alkani. Jei iš tiesų norite užkąsti, rinkitės neskaldytų grūdų duoną, duoniukus ar trapučius. Toks užkandis ne tik maistingas, bet ir sveikas bei skanus. Dirbantiems žmonėms rekomenduojami ir avižiniai paplotėliai, pagaminti iš avižų ir rupių miltų. Toks užkandis sumažins cholesterolio kiekį kraujyje ir suteiks energijos.

Darbo metu galite užkandžiauti bananais. Šie vaisiai patenka į naudingiausių užkandžių sąrašo viršūnę – juose itin daug mineralų, vitaminų ir skaidulų. Jei pageidaujate saldesnio deserto, rinkitės natūralų jogurtą, kurį patariama valgyti su šviežių vaisių gabaliukais. Natūraliame jogurte yra daug kalcio, būtino stipriems kaulams ir dantims. Užkietėjusiems saldumynų mėgėjams rekomenduojami keli gabaliukai juodojo šokolado.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *