Prezervatyvai – iš anksto planuojamas, o ne „degantis“ pirkinys

Kalbant apie intymų kontaktą galima išskirti šias pagrindines žmonių grupes: asmenys, turintys pastovų partnerį bei tie, kurie propaguoja trumpalaikius neįpareigojančius santykius (tai – nieko smerktina, jei daroma abiems pusėms susitarus bei, savaime suprantama, naudojant atitinkamas apsaugos priemones). Pirmoji grupė dažnai naudojasi kitomis apsaugos priemonėmis nei prezervatyvai arba turi sukaupusi pilną jų „arsenalą“, tuo tarpu antrieji […]

prezervatyvaiKalbant apie intymų kontaktą galima išskirti šias pagrindines žmonių grupes: asmenys, turintys pastovų partnerį bei tie, kurie propaguoja trumpalaikius neįpareigojančius santykius (tai – nieko smerktina, jei daroma abiems pusėms susitarus bei, savaime suprantama, naudojant atitinkamas apsaugos priemones). Pirmoji grupė dažnai naudojasi kitomis apsaugos priemonėmis nei prezervatyvai arba turi sukaupusi pilną jų „arsenalą“, tuo tarpu antrieji šį pirkinį neretai įsigyja „reikalui prispaudus“, taip rizikuodami įsigyti nekokybišką daiktą, o to pasekmės, kaip visi suprantame, gali būti liūdnos…

Kaip gali baigtis situacija, kai „labai reikia“, o po ranka nėra prezervatyvo? Sąmoningai mąstantys žmonės, nesvarbu, ar tai būtų mergina, ar vaikinas, nežengtų jokio tolimesnio žingsnio iki intymumo – nesvarbu, jog romantinė nuotaika ir būtų sugadinta, bet ar verta rizikuoti neplanuotu nėštumu ar žaisti realia tikimybe apsikrėsti lytiškai plintančia liga? Sekantis žingsnis – kelionė iki artimiausio „prekybos taško“, kurioje, tikėtina, galima įsigyti reikiamą prekę. Prezervatyvai yra parduodami ne tik specializuotose erotinių prekių parduotuvėse (taip par ir internetinėse) ar prekybos centruose, kurių veiklą reguliuoja griežti kokybės reikalavimai, bet ir pakelės kioskeliuose greta alaus ar dešros – užsukę į tokią vietą, jūs padarytumėte esminę klaidą, kadangi:

  • čia dažniausiai parduodami neaiškių gamintojų prezervatyvai – nesakome, jog būtina vaikytis tik populiariausių gamintojų, tačiau Europoje žinomos firmos garantuoja gaminių kokybę.
  • abejotinos laikymos sąlygos. Galbūt prezervatyvo pakelis, už kurį dabar kaip tik krapštote euro centus, nežinia kiek laiko gulėjo vitrinoje, veikiamas kaitrių saulės spindulių? Saulė bei temperatūrų pokyčiai – veiksniai, neigiamai įtakojantys prezervatyvų kokybę.
  • galiojimo data. Ne tik maisto produktų galiojimo laikas yra ribotas. Tai taikytina ir prezervatyvams. Jų galiojimas – maždaug 5 metai nuo pagaminimo datos. Tikėtina, jog skubėdami net nesugalvosite tinkamumo laiko ieškoti ant pakelio arba tokios informacijos ten tiesiog nebus pateikta.

Nesvarbu, ar turite pastovų partnerį, ar ne, prezervatyvais būtina pasirūpinti iš anksto. Tik taip galėsite skirti pakankamai laiko kruopščiam pirkinio pasirinkimui.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *