„Google Adwords” skriptai suteikia galimybę kontroliuoti savo „Adwords” paskyrą, naudojant „JavaScript” kodų kelią. Skriptų būna įvairiausių: vieni jų mokami, kiti – ne, vieni stebi ir pasirūpina, kad mes pamatytume savo klaidas, kiti automatiškai pasistengia nuo mūsų pečių nuimti didžiausią rutininį darbą. Tačiau norėdami gauti maksimalią naudą turime tinkamai pasirinkti.
Keletas skriptų tipų rinkodarininkų buk-pirmas.lt google reklamos specialistų komandą.
Rutina tapusių užduočių automatizavimas
Kiekvieną dieną tie patys ir tie patys veiksmai vargina. Padidėja klaidų mechaninių tikimybė. Todėl „Google Adwords” siūlo nemokamą skriptą „Brainlabs”, kuris skirtas palengvinti reklamuotojo gyvenimą. Iš tiesų skriptai yra sritis, kuri taip įtraukia, kad iš jos vieną kartą įbridus galima tikėtis ištrūkti tik per didžiąsias metų šventes ar stogą raunančius renginius.
Šis „Google Adwords” kūrinys pagal raktiniam žodžiui priskirtą etiketę nustato vieno lankytojo paspaudimo kainą. Jeigu skriptą paleisite kas valandą galite tikėtis, kad jo dėka išlaikysite aukštas reklamines pozicijas visos kampanijos metu.
Neveikiančių nuorodų paieška
Vienas iš mano mėgstamiausių skriptų padeda aptikti neveikiančias nuorodas ir jas naikinti. Jis automatiškai tikrina skelbimų tekstus. Taip pat patikrina raktažodžiams bei raktinėms frazėms skirtas nuorodas. Taip užkertamas kelias naudos neduodantiems lankytojų apsilankymams Jūsų svetainės neveikiančiuose puslapiuose. Negana to, kiekvieną savaitę savo elektroninio pašto dėžutėje rasite ataskaitą apie „Link Checker” nuveiktus darbus.
Skelbimo nukreipimas
Automatinis skelbimo nukreipimas leidžia užbėgti įvykiams už akių ir reklamą nukreipti į tikslinę auditoriją, o ne į konkrečią vietą, kuri tiesiog nepasiteisina. Automatinį talpinimo atskirtimi scenarijų galima padaryti įdiegiant tokį patį pavadinimą turintį skriptą (angl. Automatic Placement Exclusion).
Kelios paskyros
Jeigu vienu metu parduodate ne vieną produktą ir teikiate ne vieną paslaugą, kelių skelbimų paskyrų administravimo užduotis reikia atlikti reguliariai. Juk privalu išlaikyti rinkodaros strategiją. „Google Adwords” nepaliko savo reklamuotojo nelaimėje. Atsidūrus tokioje situacijoje siūloma pasinaudoti skelbimo vadybos inventoriaus pagrindo (angl. Inventory-based Ad Management) skriptu.
Analizės rezultatai
Kas „Google Adwords” būtų be aukso vertės informacijos pateikiamos analizės formatu? Greičiausiai, sumanius pakeisti šią paslaugą, daugiau nei pusė „Google Adwords” reklamos kampanijos žavesio išgaruotų lyg dūmas. Tačiau analizės duomenis galima gauti daug paprasčiau ir greičiau nei esame įpratę. Tuo pasirūpina paskyros išvadų analizės (angl. Account Summary Report) arba aktualesnę informaciją pateikiantys paieškos užklausų ataskaitų (angl. Search Query Report) skriptai.
Reklamos efektyvumas
Vis dėlto, reikia pripažinti, kad gavus šūsnį duomenų galime gaišti laiką juos skaitydami ir analizuodami, o galime pasirinkti paprastą kelią – reklamos efektyvumo ataskaitos ( angl. Ad Performance report) skriptą. Reklamos kampanijos našumo ataskaita yra „Google Adwords” efektyvumo pavyzdys. Reklamuotojus teigiamai nuteikia duomenys, nurodantys reklamos efektyvumą ir ypač jeigu lyginant su konkurentų skaičiai pastarieji yra net kelis kartus didesni.