Ką jums meluoja SEO profesionalai

SEO paslaugosVisose srityse yra apstu profesionalų, ekspertų, guru, žinovų ir kitokių specialistų, turinčių savo požiūrį į savo kuruojamą sritį. SEO sritis – ne išimtis. Specialistų čia nors vežimais vežk… Visi jie mėgsta papasakoti, kaip viskas veikia ir kodėl reikia daryti vieną ar kitą dalyką. Jie visi meluoja! Visi be išimties. Tiesa, kartais melas būna iš nežinojimo, tačiau tai būna melas. Ką gi tie SEO profesionalai meluoja?

Google vertina natūralumą, todėl SEO paslaugos reikalingos tam, kad viskas atrodytų natūraliau. MELAS! Google vertina tvarką, o ne natūralumą. Kas yra tas natūralumas? Tai, ką daro žmonės natūraliai – rašo su klaidomis, visas raides rašo didžiosiomis, nuspalvina tekstą 5 spalvomis. Ar tokio natūralumo iš tikrųjų reikia lankytojams? Tikrai ne. Taip kad nereikia čia meluoti, kad Google reikia to natūralumo. Viskas turi būti tvarkinga ir daroma profesionalų, o ne mėgėjų, kurie tai daro „natūraliai“.

Turinys yra karalius, todėl jo reikia daug. MELAS! Turinio reikia tiek, kiek lankytojui jis yra reikalingas, kad jis padarytų kokį veiksmą. Jei jam reikia kažką pirkti, tai tegul perka, o ne skaito ilgą ir nuobodų aprašymą. Kaip manote, kodėl tinklalapiai, kurių pagrindiniame puslapyje yra du laukeliai ir sakinys teksto yra iš viso randami? Todėl, kad Google pateikiama visa informacija per kitas vietas, apie ką yra puslapis – Per MetaTitle, URI (puslapio adresas), kartais panaudojama Schema.org duomenys. Teksto gali ir nebūti, bet Google robotai tikrai žinos, apie ką visa tai.

„Nofollow“ nuorodos yra bevertės. MELAS! Jei jos būtų visiškai bevertės, tai Google jų net nematytų. O dabar Google Webmaster Tools dažnai rodo nuorodas iš tokių pasaulinio garso puslapių, kaip Twitter, Youtube, Slideshare.net ir kt. Net tada, kai jos automatiškai yra „nofollow“. Nuoroda yra vertinga SEO atžvilgiu, jei ji atveda lankytojų. Lankomas puslapis gauna geresnį autoritetą, nesvarbu ar iš „dofollow“, ar iš „nofollow“ nuorodos lankytojai atklydo.

Toks melas yra nelabai kaltas. Kartais klientui tiesiog tenka meluoti, kad būtų išvengta ilgo ir nuobodaus aiškinimo. SEO paslaugos mokymų dažnai neapima, todėl geriau jau pameluoti ir baigti diskusijas, pereiti prie konkrečių darbų.

SEO paslaugos apima vidinę puslapio optimizaciją, nuorodų rinkimą, konkurentų analizę, tačiau neapima darbo su tekstais, interneto rinkodaros sprendimų. Kartais SEO paslaugomis užsiimančios įmonės siūlo ir Google reklamos paslaugas. Potencialius SEO partnerius reikia nuolatos tikrinti, nes juk norite dirbti su profesionalais, kurie meluoja mažiau.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *