Nors internete kasdien naršo daugybė žmonių, o internetiniais skelbimais, kaip populiaria paieškos sistema naudojasi kone kas antras pilietis, skelbimo puslapių internete populiarumas skiriasi. Kodėl vieni populiaresni ir sulaukia daugybės lankytojų, o kiti prisimenami tik paskutinėje vietoje ir yra beveik nenaudojami?
Reklama. Investicija į gerą reklamą atsiperka visuomet. Teorija, kad kuo internetinių skelbimų puslapis žinomesnis, tuo jis patrauklesnis, pasiteisina visada. Visur matoma reklama suteikia pasitikėjimo bei priverčia bent iš smalsumo apsilankyti viename ar kitame tinklalapyje, talpinančiame skelbimus.
Skelbimų pasiūla. Kuo populiaresnis tampa skelbimų puslapis, tuo daugiau vartotojų sulaukia. Kuo didesnė įvairių skelbimų pasiūla – tuo didesnė tikimybė tapti vienu lyderiaujančių tokio pobūdžio tinklalapių rinkoje. Kuo daugiau skelbimų, tuo mažesnė tikimybė, jog prisireiks vartyti ir kitus skelbimus, nes nesunkiai galima lyginti kainas ir prekes ar paslaugas vienoje vietoje, ypač, jei paieškos sistema leidžia išsaugoti dominančią informaciją.
Klasifikacija. Gerai apgalvota ir įgyvendinta skelbimų klasifikacija padeda vartotojui lengviau rasti dominančią informaciją. Jei skelbimų klasifikacija suskirstyta, atsižvelgiant į dažniausias paieškas ir klientų poreikius, galima manyti, jog ji yra patogi ir vartotojas tokiu puslapiu naudosis noriai. Įvairios papildomos parinktys, kaip, pavyzdžiui, ieškoma prekė pagal kainą, dydį ir t.t., tik dar labiau palengvina naudojimąsi ir skelbimai tampa efektyvūs bei naudingi.
Svetainės priežiūra. Norint sulaukti didelio lankytojų srauto, labai svarbi ir visos svetainės priežiūra. Ji apima ne tik skelbimų klasifikaciją, tačiau ir pastovią skelbimo turinio priežiūrą, vadinamųjų internetinių šiukšlių pašalinimą, netinkamų skelbimų talpinimo suvaržymus. Priminimus vartotojams apie besibaigiantį skelbimo galiojimo laiką, susidomėjimą, visokeriopą pagalbą, naudojantis paieškos sistema.
Nauda vartotojui. Ne paslaptis, jog populiariausios skelbimų talpinimo svetainės teikia nemokamas paslaugas, todėl jų patrauklumas išauga dvigubai nei tų, kuriose skelbimo talpinimas kainuoja. Patogus naudojimasis, nemokamos paslaugos tampa nenuginčijama nauda vartotojui.
Pripratimas. Kad ir koks viliojantis gali pasirodyti naujasis skelbimų puslapis, vis dėlto, dauguma žmonių yra gana konservatyvūs ir pasilieka prie to internetinio skelbimų puslapio, prie kurio yra įpratę. Todėl akcijos, nuolaidos ir kitas dėmesys pastoviems klientams tiesiog privalomas.
Taigi paskutinėje vietoje lieka mažai žinomi, nedaug skelbimų talpinantys puslapiai, kurių svetainės nėra patogios naudojimui, prastai prižiūrimos, o paslaugų kainos gana aukštos.
Tiesa, galima paminėti ir keletą puslapių, kurie aktualūs tik tam tikros profesijos ar pomėgių turintiems žmonėms, pavyzdžiui, ūkininkams, tačiau dauguma naudojasi populiariais skelbimų puslapiais, nes jie yra patogūs bei visokeriopai naudingi.