pirkėjų vertinimai

Pirkėjų atsiliepimai – geriausia el. parduotuvės reklama

Kaip išsireklamuoti el. parduotuvę, kad joje žmonės pirktų ne vieną kartą, o sugrįžtų nuolatos? Ši dilema kankina visų el. parduotuvių savininkus ir rinkodaros specialistus. Su vienkartiniais klientais viskas tvarkoje – užpirkai Google Adwords reklamos, atėjo, nupirko, išėjo, gavo prekę, gal džiaugiasi, o gal ir ne… Bet kaip padaryti, kad užeitų dar ir dar kartą? Siuntinėti […]

Kaip išsireklamuoti el. parduotuvę, kad joje žmonės pirktų ne vieną kartą, o sugrįžtų nuolatos? Ši dilema kankina visų el. parduotuvių savininkus ir rinkodaros specialistus. Su vienkartiniais klientais viskas tvarkoje – užpirkai Google Adwords reklamos, atėjo, nupirko, išėjo, gavo prekę, gal džiaugiasi, o gal ir ne… Bet kaip padaryti, kad užeitų dar ir dar kartą? Siuntinėti po 7 laiškus per savaitę primenančius apie puikias nuolaidas prekėms, kurių žmogui galbūt nereikia? Remarketingo konversija nėra itin didelė, nors rezultatus pasiekti galima. Lieka vienas patikimas būdas – žodinė reklama (Word of mouth) iš lūpų į lūpas. Bėda ta, kad tokios reklamos beveik neįmanoma kontroliuoti. Reiškia nelabai pavyks ir nustatyti, kada klientas atėjo tiesiogiai, o kada paakintas pažįstamo ar šiaip bendraminčio.

pirkėjų vertinimaiEvertink.lt įrankis bando spręsti šią problemą, pateikdamas galimybę komentuoti visas el. parduotuves Lietuvoje, kad kiti pirkėjai užeitų ir pasiskaitytų, ką apie parduotuvės darbą mano klientai, o ne prašalaičiai. Tokių Lietuvoje itin daug, o jų skundai (dažniausiai nieko teigiamo jie nerašo internete) – beveik pagiežos meno kūriniai. Objektyvūs pirkėjų atsiliepimai – svarbiausia informacija, kurios reikia kitiems klientams, ketinantiems pirkti vienoje ar kitoje parduotuvėje. Juk reputacija labai svarbi motyvacija…

El. parduotuvių vertinimai paprastai apima kelias sritis. Tai prekių asortimentas, pristatymas, kaina, aptarnavimas, komunikacija, pats pirkimo proceso sudėtingumas ir t.t. Įvertinti visus kriterijus gana sudėtinga, tačiau išgryninta vertinimo praktika parodo, kad el. parduotuvėmis naudojasi reiklūs ir išsilavinę pirkėjai. Nepakanka pasakyti „Man nepatiko“. Kiekvienas objektyvus pirkėjas turi pasakyti, kaip sekėsi apsipirkti, per kiek laiko pristatė ir t.t. Geriausias pavyzdys – didžiausia pasaulyje el. parduotuvė Aliexpress, kur pirkėjų atsiliepimai yra labai svarbūs ir net lemia, ar iš šios parduotuvės bus perkama, ar iš kitos, turinčios panašių prekių. Ten vertinimai išreiškiami medaliai ir deimantais, kad pirkėjui būtų aišku, kiek vartotojų yra patenkinti jų aptarnavimu.

Komentarai apie el. parduotuves mėtosi visame internete, tad rasti patikimą šaltinį yra gana sunku. Evertink.lt sistemoje yra įvesta keli tūkstančiai lietuviškų el. parduotuvių, pateikiami jų įvertinimai ir realių žmonių komentarai. Tai rinkodaros įrankis, nes platforma padeda surinkti komentarus net ir neužeinant į šį puslapį.

Taigi, daug objektyvių komentarų ir pirkėjų atsiliepimų yra tiesiausias kelias į el. parduotuvės sėkmę. Reikia gana nedaug, kad parduotuvė būtų įsimenama ne tik dėl geros kainos, bet ir gero įvertinimo ar rekomendacijos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *