Krovinių pervežėjų pastaraisiais metais yra atsiradę tiek daug, kad jie lyginami su dygstančiais po lietaus grybais. Ne veltui sakoma, kad Lietuvos vežėjai yra vieni stipriausių visoje Europos Sąjungoje tačiau artėjantys įstatymų pakeitimai dėl mobilumo paketo turėtų šią rinką pakoreguoti. Jeigu jūsų įmonė iki šiol vežiojo prekes savo transportu arba padidėjusios gamybos apimtys leidžia užsakinėti nebe dalinius krovinius o pilnos apimties puspriekabes reguliariais intervalais, pats laikas pagalvoti ar nevertėtų pradėti naudotis pervežėjų paslaugomis. Tai padaryti labai lengva, tereikia pateikti užsakymą kelioms gabenimo įmonėms ir išsirinkti tinkamiausią pasiūlymą pagal kainą ir įmonės reputaciją rinkoje.
Įvertinkite rizikas
Tiesa yra ta, kad ne visi pervežėjai yra geri. Jei norite vykdyti verslą tarptautiniu mastu jums pervežėjo reikia labai patikimo nes tai yra pusę jūsų verslo sėkmės. Palyginimui paimkime krovinių pervežimas į Norvegiją, atrodo netolimas 1-3 parų maršrutas tačiau nauji rinkos žaidėjai pasiūlę geresnę kainą gali nenumatyti rizikų ir jūsų krovinys keliaus visą savaitę ar netgi ilgiau. Sutrukdyti pristatyti krovinį gali ne tik neįvertintos blogos oro sąlygos, valstybinių įstaigų streikai, maršrutų pakeitimai, muitinės procedūros bet ir problemos sandėliuose ir paprasčiausi techniniai vilkikų gedimai. Kaip greitai pervežėjas gali išspręsti šias problemas, ar turi daug partnerių toje šalyje į kurią ruošiatės gabenti prekes? Apie tai pasiteiraukite prieš pasirašant sutartį ir sužinokite kas konkrečiai daroma esant tam tikroms aplinkybėms.
Paslaugos
Kiekviena įmonė turi skirtingus poreikius transportavimo paslaugai todėl pradedant naudoti pervežėjų paslaugomis reikia žinoti tiksliai ar jie gali jums tai suteikti. Čia turime omenyje labai platų spektrą paslaugų, tai ir muitinės procedūros, krovinių konsolidavimas, sandėliavimas ir pakavimas esant reikalui, importo ir eksporto dokumentų parengimas, draudimas, krovinio sekimas ir skirtos su krovinių gabenimu susijusios paslaugos kurių gali prireikti eksportuojant produkciją įvairiose šalyse.